Men äre en 40 års krämpa eller...

Den där ryggen jag har... Å kondensen i näsan vill inte heller ge med sig. Dessutom har kroppen bestämt sig för att skruva opp temperaturen lite på det inre elementet. Man tackar för omtanken,men vi har så varmt så varmare behöver det som inte bli!
Anyhow. Inhysingen har hittat sig en stallplats å flyttar 1/3. Känns bra.Några fler inhysingar blir det icke tal om. Nä! Nu ska boxen sparas till fölet som förhoppningsvis kommer i sommar. Ja så är det.
Lammen växer å frodas. Den som är sötast är ju den med mest fluff på kinderna. Lite lik gubben i Onedinlinjen kan jag tycka. Fast med 4 ben då. Å lite mindre basröst. 
I kväll äre magemätarkväll. Man får hoppas det inte är min mage inte växt. Inte för att jag tänkt mig att mäta den,men ändå. 
Häromdagen beslutades abrupt att mitt stora barn ska åka till Gran Canaria i slutet av mars. Japp,vilka beslut... hon blev som mäbjuden (fast betalar själv) då bästa kompisens mammas kille (invecklat,jag vet) fyller år. Det var visst 10 st som skulle åka eller någe. Blir kul för henne det! 
Själv får jag sitta här hemma på kammarn å gråta av saknad... Eller nåt. 
Nu är det snart dags för ponnyakuten! Får man ju inte missa ;)

Kommentarer
Postat av: marianne

Ja du ryggen....den är lite lagom sliten när man kommer upp i den åldern....kanske ;)

sv: jag tycker tjäran hjälper minst lika bra som snöringar...bäst är väl hela sulor om man tänker på just snö, men de är ju inte vidare bra med tanke på skit som lägger sej innanför. Nackdelen med båda sorter är ju att den ligger mellan hoven och skon så det kan bli tappskor. Tjäran är bra för strålen också...

2014-02-03 @ 08:13:57
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Krya på dig! Skönt att det löser sig med inackorderingen nu, förstår att du inte är sugen på någon mer ;)

2014-02-04 @ 19:02:58
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0