Den där sjukan...

Så lägger vi till hostan i förkylningspaketet. Hostar å hostar. I morse efter jag var klar med utsläp. Var jag banne mig toksvettig,trist... Dessutom är det isigt överallt så man får trippa fram som en isprinsessa. Inte alldeles lätt när man har en fjording som har mer bråttom (och brodd) i grimskaftet... De andra skötte sig,utom möjligen Sokki som trängdes lite. När man är sjuk såhär är det självklart att ens andra hälft arbetar. Hela veckan. Så vila är svårt och ingen vänlig själ baddar bort svetten ur pannan. Nä man får dra bort den själv med arbetshandsken. Jag ska förövrigt bygga! Till mitt bygge behöver jag 2 brädor å en massa rundstav. För det ska bli en sån som på bilden
Fast jag ska inte ha skinn på den,utan täcken å sånt i sadelkammarn! (Hejdlöst saxat från FB)
Annars knallar det! Jag bjuder på en bild på lilla ludda kind åxå
Med detta säger vi god morgon!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men nu har du varit krasslig länge väl? Trist!

Vilken bra täckesgrej! Jag jobbar också på en bra täckeslösning, jag är väl inne på tredje året tror jag... ;-)

2014-02-12 @ 14:01:47
URL: http://stallskogalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0