Sista passet :)

Innan jul alltså. Sen är jag ledig till efter nyår :)
Igår var vi (å halva stan) på Birsta en sväng. Jag avskyr när det är så där mkt folk... Ingen stadsmänniska precis. Men det gick väl an. Hemresan gick då fort nu när bron är öppen. 12 minuter till njurundabommen! Måste vara en drygt 3 mil iallafall. 
Nu har jag släppt ut hästar,kollar pannan,matat baggarna å mockat åt mina. På 35 minuter. Måste vara nån form av personbästa. Glädjen över detta gick om intet när katten kräktes när jag kom in. Å jag med nästan. Jag tycker det är så äckligt.... Nä nu ska jag avnjuta morgonkaffet... 

Kommentarer
Postat av: marianne

usch för att trängs med folk i affärer, jag glömmer aldrig när jag skulle fira min första jul sen jag flyttat till Stockholm -82 och jag stod i kö för att komma på rulltrappan...DET kan man kalla trängsel.

Jag klarar knappt heller spyor eller sånt utan att spy själv...urrrk

2014-12-22 @ 09:52:19
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0