Så där ja

Då har man varit på mellandagsrea,första gången på jag vet inte när. Blev en ny burk å skrivare. Hallelulja. (Skrivaren kan man skicka bilder från telefonen till,kul funktion)
Julafton var vi på Skatan. Detta paradis på jorden,när alla turister åkt hem iallafall.
På bilden synd mest Björn,landremsan på andra sidan. Å planen där skinkmatchen äger rum på juldagen. Men den hoppade vi över. Vi var ju på rea vi. Kallt blev det åxå,-14 igår. Knarrar gott under skorna. Min skoter Lorenzo mår dock inte så bra. Han ska få åka på spa. Han har skurit. Å vad less jag blev... Jag som hade sett fram emot en tur,men men. Det finns värre saker. Vi får vara glada att alla är friska istället.
På lördag avslutas julfirandet. Vi ska till pappa då. Gubben min börjar jobba ikväll Så vad jag å junior ska hitta på får vi se. Nu äre bäst man går å fyller på pannan.... 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Jag har inte heller varit på mellandagsrea på evigheters evigheter, men vi ska åka in idag.

En sån skrivare har vi med, vi kan skicka bilder och begära utskrifter från mobilerna, men något har hänt med inställningarna så nu fungerar inget annat än att kopiera på den...haha tekniken är för invecklad...

2014-12-27 @ 10:05:08
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0