Nedkopplad=avkopplad?

 
 
Nä inte riktigt... Nedkopplad har vi varit pga de där attackerna på telia som varit. Ringde felanmälan igår å hörde mig för vad man ska göra. Man skall ICKE reseta router osv. Ifall ni undrar..
Ja utan internet får man göra annat,vilket man ju gör ändå. Pyssel blev det. Till stallet. Åsså stickade jag klart en käpphäst igår kväll å tar nu paus från dem ett tag. Återgår
lite till de små. Tröttsamt att sticka käpphästar heeela tiden. Men men,nu är det ändå snart slut på käppar :/ alla gamla går
med krycka nu för tiden... 
Ikväll är det julbord på Skatan. I morrn får gubben kliva opp,så det så. Jag kan tycka jag kan få en sovmorgon per helg när vi båda är lediga.  Han får sova ju idag... 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt pyssel. Tycker dina käpphästar är väldigt charmiga, och polkagrishästarna med!

2014-12-15 @ 17:31:55
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0