Tror jag slipper

 
Helveteshålan i morrn.... Med lite tur.... I går kom Aldinros på att hon når krubban. Det var en fantastiskt upplevelse att slafsa i sig de stackars få betforrester morsan behagade lämna efter sig.
Kratsade hovarna på damen och lite lustigt att hon gjorde som de stora å lyfte nästa ben så att säga. Roligt att tränandet ger resultat! Igår kväll dock hamnade hon på nåt underligt vis på andra sidan staketet. Roddade tillbaka damen kvickt.
På Baldur's FB så har det inkommit två bilder på ett par tyska avkommor. Det var himla roligt! Hoppas fler stoppar in. Vore skitkul!
Mindre kul att det snart är dags för Fifa att åka hem åxå. då blir nog Baldur lite ledsen tror jag. Det blir iallafall uppstallat nattetid då.... För Gaefa luktar nog gott är min gissning. Han drog som en avlöning ner igår å gapade. Fifa sket han fullständigt i,vilket gjorde att hon stod kvar häruppe och såg ut som ett frågetecken.....För övrigt är fölungen min ledbar nu! Ibland slår hon i handbromsen men det går fort över. Inga problem att få på grimman ute heller. Duktig tjej!

Kommentarer
Postat av: marianne

Så hon får städa efter morsan ;)

sv: ja han kan lätt skrämma livet ur någon som är hundrädd....min förra häst t.ex som satte mej på marken och skenade hem, en gång :(

2014-08-07 @ 10:45:41
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Bra jobbat med ledvänjningen. Älgkalven här är än så länge inte ledvan, men vi har kommit så långt att han står snällt när man tar på honom grimma ;)

2014-08-07 @ 12:11:29
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Linda

Haha man tycker Baldur bör ha fått nog av damer som skall uppvaktas nu ;)

2014-08-08 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0