Tomt på ston

I går for Fifa hem. Roligt för Linda att få hem sin pålle,men tråkigt för mig ;) Jag gillar Fifa! Hon har iallafall skött sig himla bra och är en utsöt liten häst! Håller tummarna att fröken får föl nudå :) Tack Linda för förtroendet att ta hand om henne!Baldur blev inte alls så ledsen som jag trodde. Sa inte ett pip när hon försvann utan ägnade tiden till att uppvakta Gaefa över trådarna. Hon brunstar säkert...Men se det blir inget av med det. Gaefa ska få ha sin baby i lugn å ro! Sen blir det som fullt åxå ju.... 
Lillan blir alldeles nästan säkert konstantskimmel. Kommer en massa ljust i botten! Jag ska ringa å boka in beskrivning å chipmärkning snart. Man har till 15/10 på sig att få in pappren till SIF. Filmade en lattjo film på skruttet igår,men det är problem att få upp den på youtube via telefon. Ska testa få över den på datorn å se om det funkar. Himla fin trav bjöd hon på :) Mammas skrot!
Nää nure tyvärr dags att packa ihop å åka på jobbet. Tommy har inte ringt än vet ni. Nää inga miljoner den här veckan heller.....
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Men? Vad taskigt...inga milioner? Fnys....

Blir lite lugnt nu när ni inte har nåt dambesök i hagen...

sv: Ja dessa gammelvärldens hästkarlar har sina metoder, men jag vet ju inte om Ava varit så brutalt behandlad...hon fick i alla fall panik och kastade sej bak och upp, när vi skulle titta på tänderna första åren :(

2014-08-19 @ 09:53:16
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

15/10?! Jag trodde det var året ut som gällde :S bäst jag tar tag i det jag med då och ringer ID-kontrollanten...

2014-08-21 @ 20:20:16
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0