Hua.....

Det är inte ens två veckor kvar på semestern. Å vad har jag gjort,ja inte har jag haft sovmornar så det stör. Snarare är man mindre utsövd än övriga året,för man går ju baske mig aldrig å lägger sig. Uppe till sen timme å uppe tidigt ändå. Måste vara att det är så ljust på kvällarna. Men nu blir det mörkare å mörkare märker man. 
Ja fy 17... Hur vore det om man vann på lotto? En par tio miljoner? Ja det skulle ju sitta som en fläskläpp. Gissa om man skulle jobba 50% sen. Eller inte alls kanske. Vem vet. Men det får man väl aldrig veta heller,för oddsen att man vinner de där slantarna är så minimala att det inte är lönt att fundera. Arbete ger hälsa å välstånd sägs det. (Tror den som sa den var en skum typ)
I dag är det dum-Vigge igen. Blääääääää jag kräks på det där stället. Avskyr att åka dit. I morrn kommer åxå veterinären å kollar fjordarna i  truten ifall det kan vara nåt där som spökar. De är inte alldeles kontata med saker å ting just nu. Zigge har kliat sig på baken så han är alldeles sårig stackarn. Vi smörjer å tvättar å smörjer. Duscha behöver de åxå! Iallafall tycker jag det,sambon verkar vara benägen att blunda mer på den fronten. I går fick man ägna sig åt sömnad,igen. Man har fått fod övning nu om man säger. Tyvärr. Jag som avskyr att sy,kan inte heller. Det blir vad det blir,bara det blir helt. Hraffe är himla duktig å se till att man är sysselsatt ja. Ska införskaffa mig 4 trästolp å långa isolatorer åxå å fixa hage inför vintern. Har insett att det kan bli svårt att ha Hraffe med Baldur i höst iallafall. I vinter-kanske. Men men,det blir väl ordning på det med. En värmebalja till behövs ju åxå då. Vad glad gubben ska bli! (Sarkasm) 
Hur som haver är det nu dags att mocka å förbereda för att ta in Gaefa å Aldinros,om man får på lillan grimma i hagen då. Inte ristat i sten det precis. Wish me luck!
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Sommaren har gått med rekordfart...konstaterade häromkvällen att det blir fort mörkt nu :(
Jag vill ha mer sommar, men hoppas på en lång varm och skön höst :)

Sv: ja man får inte vara egoist när de börjar bli gamla och skraltiga....man är skyldig dom ett värdigt slut...det är min åsikt

2014-08-05 @ 16:11:25
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja, ska man vinna på lotto så måste man spela på lotto brukar jag tänka ;) det gör inte jag, så jag hoppas få ärva en förmögenhet av någon okänd släkting. När som helst nu...

2014-08-06 @ 22:19:58
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0