Söndagsstök

 
Stökat på med djur och allt annat i dag,med en massa tankar i huvet. En vän till dottern voltade med bilen tidigt lördag morgon. Tyvärr påverkad. Man blir påmind om vad som kan hända. Nu gick allt bra och ingen skadade sig,tack vare bilbältet. Man blir lite arg åxå,jäkla korkad grej att göra. Sen hoppas man ju att det blir en lärdom... Å jag är himla glad att min unge inte var med i bilen. 
Nu ikväll tog vi en promenad runt hammar'n,skönt att gå en sväng. Saknar hund såna gånger... Kanske jag kan övertala gubben NÅN gång...
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch vad otäckt med voltningen men tur att det gick bra, i alla fall.
Här har det hänt en olycka med dödlig utgång för en 18~åring i helgen. Det var rallytävling och även den bilen voltade, in i publiken, två skadades och en dog. Helt fruktansvärt! Helt

2014-04-15 @ 06:24:11
URL: http://stallskogalund.se
Postat av: marianne

Vilka vackra foton, så rofyllda.

Skönt att den unga föraren klarade både sej och andra trafikanter. Man kan ju hoppas hen blir nykterist...för har man inte förstånd att låta bli att sätta sej onykter bakom ratten en gång, så har man det nog tyvärr aldrig :(

Sv: Förr tyckte jag hoppning var det roligaste med ridning, men det känns inte så längre...men lite roligt är det ;)

2014-04-15 @ 09:12:24
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Hahaha, skrattade gott åt sista bilden :)

2014-04-17 @ 10:22:13
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0