Slut i rutan...

 
Så var sista avsnittet av ryttareliten avnjutit i soffhörnan. Synd det bara var 6 avsnitt. Man får hoppas det blir mer!! 
I dag var jag på birsta med gubben min. Inköpt 111 handdukar på ikea,kvittensblock från bokhandeln och äppelsmakande hästgodisar från hööks. De karamellerna luktar som ljusavdelningen på ikea. Ni vet den avdelning där man skyndar sig igenom eftersom man är skraj att näsan ska bli chockad av lukten och framkalla huvvevärk....
Hovslagarn har vare här åxå. Slagit på en framsko på Goliat. Ack den separationsångest som uppstod när en var inne å den andra ute. Trots annat sällskap ljöd gnäggningarna i ensamt majestät över nejden. (Lite utmanad av grannens påfågelhanne som galer på rätt ordentligt han åxå) Dock gnäggar de ganska löjligt båda två. Fräken fräken ska få vara ute mer nu från å mä torsdag är planen. Jag hoppas det går bra. Man får öka lite i sänder... 
I morrn skall det arbetas! Sista passet innan frivecka. Mycket på jobbet i morrn så dagen
lär flyga förbi,hoppas jag. Sen är det påsk å påsklov minsann :) 
Ha er en härlig dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: marianne

Jag hann bara se ett avsnitt av ryttareliten, ibland är det trist med oregelbundna arbetstider :(

Haha...ja dom kan verkligen klaga över sin ensamhet om kompisen försvinner en stund..hihi

2014-04-16 @ 10:20:27
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Nina

Jag missade sista avsnittet och hade inte ens fattat att det var det sista. Tur att det finns datorer, jag får titta någon annan gång när det lugnat ner sig här hemma.

2014-04-16 @ 23:25:35
URL: http://stallskogalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0