Hjärnblödning...

 
Jag tror jag löper risk att få en snart... För jag blir så jäkla irriterad när det inte funkar som jag vill. Säkerhetkopierat juniors telefon (damsung galaxy s3)för han ska byta till pappans (samsung galaxy xcover2). Men det GÅR inte.... När jag ska öppna filen med program/appar är den tom säger den. Har gjort om allt flera gånger. Jag får spader... Ja. Därav hjärnblödningen... Vädret (snöglopp) gör inte saken bättre precis. Sambon är dock på bra humör,kul för honom va...Biöd från igår.... Nu äre mkt tråkigare före kan man säga.

Kommentarer
Postat av: marianne

Säkerhetskopierat? På datorn då eller?
Jag skulle behöva göra det eftersom min samsung håller på att ge upp, men jag fattar inget alls av det där :(

Vilken underbar bild, varför måste hästarna gräva ner hela huvudet och äta från botten? Så söta..

Sv: ja vissa människor kretsar hela världen kring...så vi andra små obetydliga kryp får rätta oss efter dom....inbillar de sej alltså...men min tid är lika dyrbar som någon annans och jag slösar inte bort den på egon.

2014-04-07 @ 17:24:33
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0