Tjohej

 
Vad det går. Vi har promenerat med Laki i dag,han är då en mycket duktig kille. Men rätt var det är blir han busig det lilla livet. Men han verkar trivas mycket bra med livet! Hoppas det går bra på lördag... Håll tummen är ni snälla!!
Sen har jag grejat med mina egna kusar,fixat med lamm,lagat mat å tvättat ett par maskiner osv osv. Sen kom byns bödel och avlivade den där tackan med juverinflammation. Han är rolig vår bödel.Alltid lättpratad å skojig!
Nu blir det banne mig soffan en stund,man ska ju upp kl 5... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Jag håller tummar och tår och väntar med
spänning på uppdatering om LAKI på lördag! :)
Visst är det lite skönt ändå med bödlar (eller tandläkare eller läkare som ska göra läskiga grejer)- som
är lite lättsamma? Så behöver det inte vara värre än det är typ ...

2013-10-01 @ 19:40:30
URL: http://agnethagothe.se
Postat av: Jenny

Söta Laki! Klart vi håller tummarna :)

SV: Haha, här är det nog jag som är städelak :p jag har inte alls tålamod med andra, men sambon är som tur är van och härdad...

2013-10-01 @ 21:50:40
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Linda

Han var ju skiiitfiin!! Jag blev chockad när de sa att han var ett, bland de finaste ettåringar ja sett. Tyvärr missade jag honom i rörelse, det var synd för det hade ja velat se.

Men supergrattis till dig och kul att få träffa dig också :D Synd att man inte fick tillfälle och pratas vid mer, men vi kanske syns fler gånger på kraftur ;)

2013-10-05 @ 17:15:36
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0