Sista 24

 
Nu väntar sista passet innan frivecka. sen ett par späckade dagar. Torsdag:Ev tripp till Övik,fredag 40 årskalas,lördag visning,lagning av skoter samt middag hemma med vänner. Måndag lär man va lite trött...
i dag ska Sokki tillbaka till veterinären. Ska bli intressant å höra vad de säger. Hoppas få lite info sedan. Har fixat ut hästar å fixat stallet på nytt personbästa,30 minuter blank. Det tar sig :) kan bero på att jag fyllde på hö igår kväll kanske,där tjänade
man nog 10 minuter.  Känns skönt att ha gjort undan stallet på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas herr Sokki får ett positivt besked. Det är hemskt det där med spatt...

2013-10-03 @ 10:52:10
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Nina Liljedahl

Oj vilka hektiska dagar du har framför dig.....nästan så jag känner mig nöjd med att ha jobbhelgen framför mig ;-)

Jag håller tummarna för Sokki i dag och för Laki på lördag. Och för säkerhets skull en tumme för dig att du mår bra och är pigg på lördag efter 40-årskalaset ;-)

2013-10-03 @ 11:21:21
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0