Lite vilse i pannkakan

Ja gossarna sköter sig ganska bra tycker jag. Det är ett himla gnäggande dagarna i ända dock. De går
ff för sig själva för jag törs inte chansa å släppa ihop dem än. Goliat är lite enmanshäst sa kvinnan,men det vete tusan om jag håller med. Zigge är lite extra skvättig nu men de ska få gå på promenad och se sig omkring när vi är lediga båda två.
 Igår var en fullspäckad dag som vanligt. Hade föräldrasamtal med tonåringen åxå på det. Svärsonen drog till gävle och spelade match mot brynäs J20 lag,timrå vann tyvärr. Tur det är J20 superelit å inte SHL....
en bild på gossarna ska ni få. De gjorde sig så fina för husses skull igår :D 
Zigge till vänster å Goliat till höger. Trodde Zigge skulle bli min favorit men hittills gillar jag goliat böttre. Han är mer "häst" på nåt sätt. Konstigt...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men åååh så söta de är! Jag tror att jag nog skulle ha en fjording om jag av någon anledning inte kunde ha islandshäst, gillar dem!

2013-10-25 @ 19:25:35
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Nina Liljedahl

Sicka sötisar! Men hur ser du skillnad på dem? Javisst ja, olika grimmor... ;-)

2013-10-26 @ 09:26:04
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0