Axelj****l.

Blir så trött på axeln som sitter monterad på högern. Vad fasen ska du krångla för? Igår var jag ut m Hraffe i skogen på promenad tillsammans med Sokki å gammelmatte till honom. Hraffe stegade på så man fick hejda honom ibland å vips sa axeln ifrån. Jag får som böja upp armen på ryggen ibland och vila den. Det är så himla irriterande!!! Vad ska det bli av skröplig tant?? Jag blir bara så less på den. Det är vid monotona rörelser det är värst,som att sopa tex. Har provat allt utom doktorn. Läkarna på lokala vc (iallafall en) är cykelhandlare. Där får
man ordinationen att vila å ta alvedon. Jo tack,men det har jag redan gjort länge och väl så jag tror de får spruta den snart. Eller beställa en ny... Nu ska jag inte gnälla mer om den.
Hraffe skötte sig jättefint i buskarna,trots att han tyckte Sokki gick sakta å att lilla hunden fräste runt kring oss. Han surar åxå för han inte
får så mkt mat som HAN vill ha. Men nej nu äre nog! De har ju betat hela sommarn så de
är tjockisar allihop så nu är det slut på godagarna. Tycker det syns lite på hraffe redan. Vill ju inte att det ska gås ner för fort heller,men bara vi kommer igång nu så ger det sig väl.
I morgon är det dags för tant att arbeta igen. Känns ju sådär,men det är ju som vanligt innan man kommit iväg. 
Fortfarande är vi stolta över Laki åxå och väntar med spänning på att få omdömet i brevlådan. Lite glad att det är en officiell bedömning åxå,å på ego fronten så är det bra för baldur åxå som hingst. Nu kanske fler vill betäcka med honom,vad vet man? 
På måndag följer jag med till Hudik och snöper Tjaldur åxå. Med lite tur så blir han mer hanterbar då på bortaplan för jisses vad han höll på. Pajade grimskaft å longerlina. Jäkla tur vi satte dubbelt på honom vid lastningen. Vi var nog irriterande på honom allihop. Men Laki var ju duktig som stod snällt hela tiden medan Tjalle krånglade. När han är 3 slipper vi haha för
så åker han till jamila :) så då blir han hennes bestyr! 
Nää,jag ska se hur sonen mår. Han var inte pigg igår så han får va hemma idag...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas axeln känns bättre snart. Funderat på att byta vårdcentral?

2013-10-11 @ 16:31:39
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0