Hade en fotoplan..

Satt och tänkte att det vore fränt att fota hästarna när de kommer knatandes ur morgondimma. Man har ju sett himla fina bilder på sånt. Tyvärr gäckar dimman mig och kommer på kvällen. I mörkret. Mindre bra då om man vill att nåt ska synas på bilderna åxå. Dessutom är det ju så genomgrått liksom. Jag ville ju ha sådär att man ser solen på väg upp osv. Så jag får nog hitta på nåt annat. 1 ton torris mellan knäna på kusarna kanske?
Nu ska jag ta och gå ut och massera på Gaefa. Jag hoppas verkligen hon visar nån form av förbättring...
Hraffe,det lilla fluffet,var blank och mjuk i ullen i morse. Han hann torka åxå,det var ju lysande! Så i morse fick han gå ut :) I dag måste jag utröna hurvida hovslagar´n kommer i morgon eller om det var nästa måndag. Har skrivit olika i almanackorna tydligen... Märkligt...
Nu känns det som frukostdags minsann...
Joo! Jag har beställt farsdagspresent till gubben också! På www.dunken.se  har de skojiga tröjor. Jaa vissa är ju mer snuskiga än andra,men vi håller det rumsrent :) Man får hoppas han blir någolunda glad....
 
Längtar efter snö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0