Oh my

Vilken skillnad. Lorenzo har då mer krut under huven än den gule. 116 hästar istället för 93. Är inte kompis med gasen än,men jag får öva på :) Gick som tåget gjorde han iallafall,även om jag inte gasade på såå himla mycket. Vill nog vänja till mig lite.
Ser ut som om det är få skoterdagar kvar... Töar på även här i norrland.
Gaefa är nu helt återställd som jag kan se. Ingen hälta eller ömhet. Vi hade en dust med fällen igår. Attans vad hon släpper... Blir som en hel ponny breve.
Har ökat kraftfodret något,nu får hon 1 kg ca. Har smugit upp det eftersom.
Idag är det jobb,men det är bara i dag å onsdag kvar nu :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt att hon är återställd! Vad ger du henne för kraftfoder förresten?

2013-03-18 @ 19:56:06
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0