Ett stycke solig söndag!

Hästfix och hundvakt har det varit idag. Skulle skotra till Hassela egentligen,men jag iddes inte följa med... Hade hämtat dottern och två kompisar på natten så jag var skittrött faktiskt. Farbror Sven-Elvis förgyllde min dag. Han är då en fräsig hund han :) Fast han gömde ett märgben i stallet,hade lite svårt att hitta det men till slut så...
I morrn kommer fårfrissan å klipper tanterna. Blir skönt för dem.
Alla prottar mår fint. Gaefa surade när jag hade mage att borsta när hon faktiskt åt lusern... Matsur dam det där.
Magen tycker jag växer,men man blir ju lite hemmablind såklart...
Och jag har fått en present idag!! Ett par ursköna byxor från Indien :) det var roligt att de tänkte på mig!


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Åh indiska byxor låter spännande! Kan du inte fota dem och visa?

Skönt att Gaefas mage växer, här händer ingenting...men å andra sida n så har hon inte brunstat heller (som de andra stona) så det vore konstigt om hon inte är dräktig.

2013-03-24 @ 21:08:21
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0