Jag haver förströstan,tror jag...

Efter ett samtal över telen så känner jag mig något lugnare ja... Visade sig att ett av stona som fick i fjol,betedde sig precis som Gaefa,med vilandet då,sista veckan innan nedsläpp. Ska strax gå ut å kolla läget,igen.
Har idag besiktat bilen...Fick en 2a.På motorhuvslåset. Vaddåååå? Vad menas? Jag fattar icke. Är det låset som gör att huven faktiskt inte åker nånstans,eller det där lilla som man måste peta till när man öppnat huven inifrån? Jag fattar inte alls. Blir helt klart ett jobb för ett stycke sambo. Sen tyckte han att jag skulle byta ruta,han menade att jag hade ett stenskott mitt i synfältet. Tycker han ja som var typ 1,50...Faktiskt så sa jag att jag inte störs av det alls då jag verkar vara lite längre än dig.Han surade till direkt. Ett under att han inte slängde 2 or efter mig...
Sen bar det av hemåt,via svenska foder,ica och traktornissen. Dä ä dyrt att vara ute i farten... Så nu håller jag mig hemma resten av dagen!
Har inte en bild att bjuda på heller då jag sitter vid fel dator/varit ofantligt lat på fotosidan.
Åsså måste jag ju säga grattis till Nina!! Hennes sto fick minsann ett hingstföl. Men ja ä inte bitter....Näärå...Men avundsjuk.....
 
Slutligen skall jag tala om att ankarbergs.blogg.se haver utkommit med en efterlängtad uppdatering. Skratt som alltid utlovat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0