Tjaa

Gaefa är öm på bullarna. Å vad betyder då det? Själv har jag banne mig ingen aning,mer än att det var nära en öm röv för matte igen. Hon brukar ju älska att bli smord runt juvren men igår var hon riktigt sur. Hytte med benen å piskade med svansen. Hästskrälle,kan det bara fölas nån enda jäkla gång....
Igår blev dragracingen inställd,så de ska tillbaka idag igen för att nyttja sina inträden. Man fick inga pengar tillbaka,men man fick gå in gratis idag då istället. Själv tycker jag det är kul max en timme så jag väljer att stanna hemma!
Nu ska jag gå å kolla hästrackarn.. Å ge henne frukost...


Kommentarer
Postat av: Agnetha -

Jag tror du bara hittar på jag, blir nog inga föl! ;D

2013-07-21 @ 16:02:02
URL: http://sockerponnyn.blogg.se
Postat av: Jenny

Ojdå, fast det kanske är ett gott tecken att hon är öm, liksom att det faktiskt börjar närma sig nu?

2013-07-23 @ 17:28:54
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0