Meeeera jobb

Har fortsatt med jobbet på fornvården idag,nu är vi snart klara på ett ställe. Ett kvar. Ingen unge än heller,damen har sjunkit ännu mer tycker jag men hon kniiper. Suck.
I går var det fiskfänge å middag här. Somliga vurpade med cykeln när det skulle cyklas på bakhjulet. (Inte jag alltså) I övrigt har jag tillverkat å monterat kliskydd på vindskyddet. Den vassa kanten fungerade som en mansax... Nu har jag borrat hål och strippat dit en vattenslang som jag först klippt upp liksom. Får hoppas det funkar!
Nu soffslapp. Helt mööööör....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vad sjutton, hur mycket längre kan hon knipa? :p tror hon kommer sätta rekord.

2013-07-12 @ 22:18:53
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0