Efter regn kommer solsken

Vi fick ju verkligen lite regn. Regnat i ett par dagar nu,men idag är det fint!! Igår duggade det hela dagen så gubbe å son passade på att åka till skatan å fiska. Behändigt att min mamma har en båt såna gånger ;) sen for vi på bio. Grown up's 2,helt ok. En halvslö dag får man säga.
Grabbarna är nog inte riktig klara med varann. De har varit inne ett par nätter nu bara för att jag inte vill chansa,men det ser ut att börja ge med sig. Hraffe trycker mycket uppe bakom stallet,men han har att ta av så det blir nog bra. Måste laga ihop täcket bara,det blev revor i det tyvärr :( Nu har jag bara tre lediga dagar kvar,fy vad det känns hemskt... Speciellt när ingen unge behagat komma. Ska komma med veterinär idag om hon kan komma å känna på tisdag. TÄNK om hon är skendräktig? Då blir jag SUR! Men han har ju inte missat ett sto hittills så varför skulle han missa henne tycker man?
Jaja,vi får väl se. Man kan ju inte påverka precis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0