Biotime!

Vi for på bio,efter att ha bommat igen kåken nogsamt utifall tjuvar kommer. Såg The Lone Ranger,den med Johnny Depp som indian. Ganska bra får jag säga. Gillar Depp som skådis,som människa ser han mest bohemisk ut ;) Men som skådis är han så himla bra :)
Väl hemma igen märker jag att igenbommandet för tjuven var lönlöst. Jaa jag menar,svårt att bryta sig in genom en altandörr på vid gavel. Se där..
I övrigt ska jag spela lotto i helgen,vinna storkovan å köpa massor av mark å en muskelbil... Det var så kul å köra mustang. V8:an mullrade under huven. Wow... Herr H,jag är avis... Jätteavis. Men med lite tur får man köra nån mer gång :) Herr H är en vänlig själ menar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0