Snällast!

Baldur är bara snällast!! I dag vid utsläpp var det som om de inte hade gjort annat än gått ihop. Lite sniff i baken och sen spatserade de ut. Laki verkar ha fattat att han har världens snällaste pappa åxå. De står på bakbenen och fäktar,biter varann och grejar. Laki är inte den som är den. Min vän fröken T sa idag att Baldur var nog den snällaste häst hon visste,på riktigt. Och det skulle jag skriva i annonser om betäckningar :) Hon är då rar min kamrat. Ja snäll är han. Idag när pappsen skulle gå och dricka en slurk hade han ju såklart bihanget med. När han inte fick vara ifred och dricka,stukade han öronen lätt bakåt och promenerade mot honom sakta tills Laki backade och helt enkelt väntade. Sen var det full fart igen.
I hage 2,går det åxå bra. Tant Gaefa låter inte Hraffe äta hur han vill och det uppskattas av matte! Bara bra om han blir dels tuktad och dels smalna av lite...
Känns bra nu!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade inte haft något emot en Bladur-avkomma, om jag bara bott lite närmare ;) Han verkar ju urgo!

2013-01-16 @ 11:11:57
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Agnetha

Vad kul att han är så go...! de får ju så mycket roligare liv själva också när de är så där lättsamma och fina med andra, särskilt de som är små..! :)

2013-01-17 @ 08:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0