Kallgrader!

Ja hellre lite minus än töväder! Här är det nu -7,alldeles lagomt tycker jag!
Får åka och hämta spån idag istället då det inte hunnit hem. Typiskt...
Inte har jag hört nå mer när Fala ska åka heller,men det lär väl visa sig. Bara det blir nån dag så jag är ledig helst ett par dagar sen.
Igår fick min fina Gaefa en redig piggborsteborstning,det gillar hon. Men hästen fäller!!! Vaaaaa? Redan?!?!? Eller var det jag som var för stark kanske? Hur som haver hade vi en mysig stund där med borsten och klia juver,åxå nåt hon gillar. Jag gillar inte när det blir såna där snuskiga kockor mellan där. Så de pillas bort!
I går var jag åxå hos
Min vän fröken T en snabbis och drack kaffe i hennes nya kök! Oj vad fint det blev! Jag vill också göra om!!!! Nuuuuu!
Men när jag lade fram det till husbonn blev det mest nån form av neandertalsgrymtning och inte så mycket mer. Jag ska köpa färg själv jag å måla. Typ bastutrappen... Och kökstaket! Och väggar. Jag det ska jag!!!! Det händer inte mycket. Ser precis likadant ut som när vi flyttade in :/
Nåt litet kan man väl göra va? Räcket i trappen tex. Måste fixas! Rangligt=farligt.Men det är sambons jobb. Gör jag blir det nog inte så vackert. Hösnören typ.
Nä nu ska jag gå ut å mata baggarna å sen åka på XL å köpa spån. See you later!


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Det låter som hemma hos mig. Vi gjorde iordning nästan hela huset när vi flyttade in, men några salker hann vi inte och de är fortfarande inte gjorda....efter tio år!!
Här är n till som ska köpa färg och börja fixa själv!!

2013-01-03 @ 10:46:31
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0