Tinnitus?

I detta hus eldas det ju med ved. Detta innebär att rätt vad det är börjar det pipa i elementen. Det konstiga är att det verkar som om jag är den enda som hör detta!! Låter som värsta tjutet i örat. Mycket irriterande av å till...
I dag skall jag på utbildning i lönesystem för oss knegare. Nu ska vi lära oss fylla i rätt osv. Tja,två timmar ska det ta är det tänkt. Sen ska jag hämta unge å göra allt annat. I hår var det ett evigt kånkade på hö. Oskottat å dant eftersom gubben jobbade. Han fick åka å skotta när han kom hem stackarn. Så man såg inte röken av honom på hela kvällen.
I dag är det ju Alla Hjärtans Dag åxå. Man kanske skulle muntra upp hemmet med en blomsterkvast? Jag har ingen större förhoppning om att få nån,så jag får nog handla själv isåfall :)


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Nä, det lär nog inte bli någon blomma här heller. Jag kanske ska passa på och köpa en till min mamma när jag åker till henne i dag i stället?

Hoppas du får en bra dag i alla fall!

2013-02-14 @ 11:34:05
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0