Plusgrader :(

Va fasen åxå. Det töar... Blev SUR nu... Jag vill ha vinter ju... Skotran är ju framme å allt.. Måtte det inte töa så dant så all snö försvinner.
I morrn jobbar jag,sista passet innan frivecka. i morrn kväll ska jag å sonen på bio ja. Biljetter inköpta. Vi köpte såna där trendiga 3D glasögon åxå. Jojomen. Hade gärna bytt med gubben som ska på julbord med jobbet. På Grankotten... Jag är så avis... Mitt jobb är fantastiskt snåla med allt sånt där. Vi brukar få en julkapp som 99 ggr av 100 är ett inträde på Himlabadet eller en stadsvandring. Inte speciellt kul. 
Nä nu ska jag svida om till hemmastassen och gå ut. Adjöken så länge.

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Men fy vilken tråkig julklapp från jobbet! Får man bara något sådant opersonligt så känner man sig ju inte speciellt uppskattad som personal.

Sv: Vi har ju en traktor tack och lov, men den mår inte superbra, läcker olja som bara den, så den kör vi med så lite som möjligt just nu. Det vore dessutom bra att ha något som även jag skulle kunna köra utan att riskera att förstöra både fordonet och omgivningen. Köra med skopa skulle ju bara inte gå för min del... :-(

2013-12-11 @ 10:11:47
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Jenny

Snål arbetsgivare som inte ens kan bjuda på julbord :/
Själv är jag jätteglad över plusgraderna, jag som avskyr snö. Det är nog tur att jag bor i södra delen av landet :p

2013-12-11 @ 10:16:43
URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: marianne

hos oss har all snö försvunit och med det kom leran :(

Men fy vilken tråkig julklapp....vi blir bjudna på julfest och så brular vi få en check på 500 (har jag för mej) att handla i affären med. ..

2013-12-12 @ 22:45:19
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0