Civilisationen

 
 
Haver i dag fått celebert besök av undertecknad. Hade ett par komplitteringar i för julen kvar samt det omständiga mathandlandet. Vi har nu köpt all mat. Sen ska ju syster,mamma å Emelie ta med åxå ju. Blir nog bra. Upptäckte idag att min bil nog hade närkontakt med det där plåttaket som yrde omkring på jobbet när Ivar drog över oss. Snygga repor baktill. Fasen... 
I morrn är det ju jobb. Stallet får nån annan fixa. Gör åt mina typ... Annat orkar jag inte när jag börjar 7 faktiskt.  Barnen har jullov nu till och med 7/1. Känns som om jullovet är kortare nu än när jag var liten. 
Just det ja,vi forslade bort Bruno the Beast idag också. Han började visa mer intresse för sina döttrar på andra sidan gallret än vi tyckte var bra. Vill inte ha nån inavel tack. Så nu får vi vänta till slutet på april,sen ser vi om han gjort ett bra jobb :) Han var iallafall jätteduktig (stångades inte alltså)idag och fick sin nya grimma på. 
Nu ska jag softa en stund,väckarklockan ringer 05.00 i morrn,hemska tanke...

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Det låter som att julen firas hemma hos er?
Jag har inga syskon så vi är bara familjen, men det är underbart när alla barnen kommer hem samtidigt, det är så sällan vi ses allihopa. Och nu när vi har stugan som Cindys familj bor i, så är ju allt så enkelt också. Det var lite mycket när vi skulle få plats tio personer i flera dagar i vårt lilla hus.

2013-12-21 @ 00:28:04
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0