99% gnäll

Jävla eon å jävla Ivar! Vi är utan el. Har varit utan sedan torsdag 21.15. Det ligger en elkabel i hästhagen för elstolpen har gått av. Ingen har varit här å lagat den än. Det går förövrigt inte att få tag i en fysisk person på eon heller. Jag är så förbannad..... Sätt upp kabeljäveln åtminstone så jag kan laga hagen å få ut alla hästar samtidigt!! Det är synd om dem. De går ut vid halv 8 å in vid 15. För att man ska se nåt. Jobbigt... Enligt eon's felanmälans telefon så ska vi vara utan el tills på tisdag,så jäklar vad jag ska ringa å skälla på måndag morgon. Vi är 7 hus mitt i som är utan el. Bara för den där kabeln. Jag är så arg så arg så arg. Å fryser gör jag åxå ifall ni undrar. Annars äre bra....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy fan vilken dålig stil :<

2013-12-15 @ 17:19:24
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0