Mot friveckansslut

Med rasande tempo kan jag säga.... Börjar jobba på lördag igen.
Har klippt vår häck med lånad sax. Fyy vad ont i armen jag fick... Det var jobbigare än jag trodde. Insidan av häcken kan jag inte klippa klart förrän gubben tagit bort bunkern. Man kommer inte in där bakom nu. Men med lite tur gör han det snart,fast han for runt och pratade om ngn betesputs nu.
Nästa sommar ska ena hagen utökas. Å vad glad jag blev :) den är 1 ha nu,räcker ju,men vi tar gärna mer :) åkern angränsar ju så det blir toppen att " bara " sätta upp mer stolp å tråd ;) den hagen blir väl strax under 2 ha skulle jag tro då.
Annars så är min minsta onge sjuk. Han har haft feber å hosta sen i söndags. Febern har lättat nu,men pigg är han inte stackarn. Men jag hoppas han kommer iväg på skola på måndag....
Bild på gubbens kompis hästar. Lite omaka bakar ja...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Rejäla hästrumpor ;)

2013-09-01 @ 09:30:39
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0