GT levererade!

Hit efter hit drog de av i takt med mina ömma handflator... Det var jättekul! Min vän A-C var det som hux flux ringde igår å undrade om jag ville hänga med. Hennes karl jobbar där så inte nog med att vi fick biljetter,vi fick lyxparkering bakom scenen åxå,med tillhörande vakt som vaktade grind och alla bilar. Det är vardagslyx kan man säga.
Hästarna mår bra,fast Hraffe vill icke gå ner på betet. Jag får be gubben leda ner honom idag. Jag ska ju JOBBA... Har ni hört va,7,5 veckors ledigt är till ända. Känns ju inget vidare om man säger. Men det är bara att ta tjuren vid hornen om man säger.
3 dygn väntar innan jag är ledig 12 igen.
Blev ju ett skojigt avslut på ledigheten iallafall,även om jag är segare än kola....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0