Något trögtänkt

Men sensamt teknisk... Min stora unge tappade sina kanaler på tv:n nån gång när stan brann... Sen har vi då funderat vad som är fel osv. Länge har vi funderat va... Tills igår,när jag med lite brainsto från grannen kom på att vi testar ett annat kort och ser... Och ja,det fungerade. In på boxers hemsida och glodde runt,jaa jag ringde först supporten,där stod att slå på tv:n på en kanal och låt den stå på den kanalen i en timme. Så tok gjorde som tok sa och simsalabim! Barnet kan åter se på alla kanaler!! Är man inte ett unikum av tekniskt kunnande va?
I går var besvärlige Tjalle här för att fixa hovar. Han ÄR verkligen besvärlig. Reser sig,nästan lägger sig och är allmänt jobbig. Även där fick tant rn flashback=brems. Sen blev det bättre,även om det inte blev bra. Hovarna verkade iallafall. Tjalle är ju Hraffes halvbror,men jag är så glad att Hraffe aldrig hållt på så där! Det värsta han gjorde när man lärde honom lyfta fötter var att backa in i väggen... Hur som haver så funkade det ju,men jag skulle nog ha knipsat kulorna om han hade varit min jag. Han är liten och lite oväxt för att vara 3,men han blir ju bara starkare å starkare... Så i mitt huvve är det inte ens nåt å fundera över,men det är ju inte mitt beslut. Dock tänker jag ju inte ställa upp å låna ut stallet hur länge som helst bara för att det ska gå å raspa fötterna. Sen är det väl galet att man ska var 3 som håller i hästen och en som skickar hovis grejerna...

En liten bild fr svärsonens match :) Jag är nog ff lite stolt över honom :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej så ska det ju inte "behöva" gå till när man ska raspa hovarna på en häst. Viktigt att man tränar på sådant innan hästen blivit stor och stark :o

2013-04-07 @ 09:04:39
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0