Lite stolt sådär

Lite stolt över min svärson som gjorde en bra match igår! Betyget i dagens tidning blev 3a och de delade bara ut 4 3or!! Jag hoppas han får vara kvar i a laget nu! Skulle ju sitta som en smäck nu när han tar studenten och allt.
Julia å jag satt på varsitt håll och tittade,de visade matchen på hockeyallsvenskans sida. Kul att se honom i spel! Skönt att de fick avsluta med en seger också nu när det var sista matchen.
Idag har jag fullt upp. Jag och min vän Y ska kika på en lösdrift åt henne,hon har med sig en häst hit för att låna stallet. Han har blivit skitbesvärlig att verka bak sen han hade hovproblem.
Så jag har det jag gör. Mina egna ska ju tas om hand åxå osv.
Trött som attan idag åxå. Kattskrället väckte mig halv 6.... Tack Thorsten,i natt blir du ute!!!


Kommentarer
Postat av: marianne

Vad kul att svärsonen får spela med de stora grabbarna ;) Min yngste har spelat sen han var fyra (30 nu) jag saknar faktiskt att stå och frysa vid isen, men nu bor jag ju inte tillräckligt nära.

Jag frågar sammasom Nina, klarar inte fåren sin lammning själva? Jag ser fram emot alla foton på de söta små lammen :) JAg ville så gärna skaffa några nu till våren, men det verkar inte bli så i år heller :(

2013-04-06 @ 17:38:56
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Men vad kul att det går så bra för Fantomen! Vad heter "erat" lag? Är det Timrå?

Vad spännande att kolla på en lösdrift. Är det något hon ska hyra eller ett ställe hon ska hyra in sin häst på? Hur länge stannar hennes pålle hos dig då?

2013-04-06 @ 22:06:55
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0