Full rulle idag

Kom hem halv 9 idag å sen har det rullat på om man säger. Hovis har varit här,tagit av dojjorna på pojkarna å verkat alla. Laki bara fram idag. Bak tar vi på måndag. Han var duktig!!
Sen har vi varit på ikea å köpt 80 handdukar inför lamningen. Direkt efter det var vi å grattade en nybliven 18 åring! God smörgåstårta bjöds det på! Så nu har jag tagit in och borstat alla fyrbenta samt svimmat av i soffan. Skittrött... Jobbar i morrn så jag har ställt för morgondan å packat hö å fixat kraftfoder. Längtar då inte tills klockan ringer.....
Läste åxå i tidningen idag att Timrå IK ska plocka upp juniorer i a-laget nu,de hamnade ju i allsvenskan igen,så nu hoppas jag svärsonen visar framfötterna så han får komma upp i a-laget :)


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Men herregud, behöver man 80 handdukar när fåren ska lamma? Hur många tackor har ni? Är det ni som torkar lammen torra, gör inte tackan det? Dumma frågor kanske, men jag kan inget om får.

2013-04-04 @ 23:28:34
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0