Vård av barn... Eller mig själv kanske?

Vaknade med ont i halsen i morse. Sådär så det kliar och svider på samma gång. Sonen har ju varit duktigt sjuk,och inte kan jag låta bli att pussa och krama på honom för det.. Men så kommer väl prislappen nu om jag har otur. Gurglar saltvatten som en galning... Ganska seg har jag varit också. Red inget idag,istället städade jag i akvariet,fångade några yngel,fick helt apropå främmande av dotterns faster med familj. De har 3 barn,en flicka och tvillingpojkar. Vi hälsade på lamm och hästar samt tog en snabb kaffe. Mockat lite i hagen har jag också hunnit med faktiskt. Nu tog jag in och borstade hästarna ordentligt. Lite tidigt,men jag är så trött... Bacillerna? Svalt alvedon å ipren så kanske det inte bryter ut,med lite tur. Vill ju inte vara sjuk i Turkiet...


Kommentarer
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma

tack så mycket :)
kul att du tittade in :)

2012-09-16 @ 21:12:57
URL: http://roxxanna.se
Postat av: Nina Liljedahl

Då får vi hålla tummarna då, att det inte bryter ut eller att du hinner tillfriskna inna semestern.

2012-09-17 @ 10:54:13
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0