Snart frivecka igen!

Fick åka på jobbet igår kväll igen... Men med den guldkanten att jag då slutar ikväll och går på frivecka liiite tidigare :) Så man kan säga jag la byn i dimma och drog! Kanhända kolar det ännu... Längtar iallafall hem till min familj och mina hästar!! Men ikväll får jag komma hem till dem :) Slutar vid 8 draget,så jag hinner hem till Dallas åxå :) Jag vet,lite mesigt att vilja se det kanske,men jag gillar Dallas...
Har ni sett på Buck än?? På svtplay?? Skynda skynda... Jag tjatar på gubben att han ska se,han är tjurig dock.
För vilken KARL! Buck alltså... Skulle önska att min gubbe var begåvad åxå,men tyvärr :(
Ska man försöka på sig det där själv blir det väl pannkaka. Lite går ju alltid att tillämpa,men man har inte den där fingertoppskänslan,så är det bara. Jag får nöja mig med att man åtminstone har sunt förnuft....
Nu ska jag jobba på...
Jo just ja. Om nån är intresserad av ett par snow people byxor,stl 36,så har jag ett par till salu. Knappt använda,max 10 ggr,hellre 5. Vill ha en 500 spänn,kostar det tredubbla nya... Helt onötta och fräscha! Kan skickas om ni betalar portot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0