Hostjä*****

Usch vad less jag är på min hosta... Vaknade skittidigt av den i morse,men inget ont som inte har nåt gott med sig. Har mockat och gjort klart stallet innan jag ska iväg på jobbet :)
I går fick vi hem vinterns halmförråd. 7 balar till oss och 2 till en vän. Känns skönt att veta att vi har så vi klarar oss!
Hämtade tackorna i Vigge igår,de som betat i länsstyrelsens tjänst,och på vägen stannade vi för sambon ville se Nattlykka (?!??!!!). Fascinerad att han ville stanna... Annars brukar ju islandshästar inte betinga nån större intresseboost där direkt. Men kul! Jag blev lite glad att han ville kika!
Hemma igen så spolade jag ur transporten med högtrycken. Lika bra att göra det på direkten så det blir gjort.
Nu ska jag snart sticka på jobbet,kliver av i morgon bitti. Om 2 veckor är vi i Turkiet :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0