Håhåjaja

Hemma efter ett dygn på jobbet..Min karl fick inte in hästarna igår...Själv säger han att det är nog så att djur inte gillar honom ;) Fast det tror inte jag.Däremot kan han låta lite barsk ibland,utan att för den sakens skull vara det.
Ja de överlevde en natt ute iallafall,trots spöregn.. Finns gott om träd i hagen.Har ju inte börjat med täcke än,lite för varmt kan jag tycka...Fast ser man att de fryser får de ju såklart..
I dag ska det röjas under tråden sägs det. Inte av mig då,men av gubben...
Själv ska jag njuta av att solen skiner!! Jag är vansinnigt trött på regn faktiskt.Sätter sig på humöret efter ett tag tror jag...
Bjuder på en liten trist bild från hockeyn. Ryggtavlor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0