Guess what...

Nu är friveckan slut igen... I morrn ska jag jobba. Begriper inte vart den tar vägen?
Jaa det är allt bara att masa sig till jobbet det!
I morse när hästarna skulle gå ut krånglade de alldeles väldigt.En efter en droppade ut,och en efter en kom tillbaka in. Till Baldur´s stora lycka hittade han morötter i en påse... Han gnagde sig genom förpackning och allt. Loss förstod han inte heller. Man hoppas han inte fick i sig nån plast nu. Avmaskade alla 3 igår med IVOMEC. Gick ju bra det,trots att de tycker man är bra korkad som trycker upp en spruta i mungipan med äckel i. Då är man lagom poppis.
Från det ena till det andra,så har jag försökt hjälpa Sara hitta Hans från Häringe. Mest för att vara snäll och hjälpa till,men det gick ju inget vidare,trots goda intentioner. Allt jag hittade var ett annonsid på en borttagen annons från 30/7 på hästnet.Tyvärr... Jag hoppas hon hittar igen Hans. Men vet ni vart han bor så vore det snällt om ni gick in till Sara och berättar!
Från det andra till det tredje,så står jag nu som registrerad ägare på Gæfa från Måga :D Hästar i ägo;3! Jajamen det tar sig sa mordbrännar´n. Så nu kommer väl passet snart tillbaka till mig igen ;)
Nää,nu ska jag göra lite nytta. I morrn är en arla uppstigning ju,så jag hinner med djuren innan jag måste åka. Börjar ju 7...
Irriterade med flugan där,men om ni tänker bort den så ser ni vad snäll han ser ut gossen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0