Tick tack

Klockan omställd till vintertid. Följden just nu blev att man vaknade extra tidigt och får längre väntan innan man får åka hem från jobbet,men det går det med.
Hemma har jag dragit en till tråd i hagen så fölet ska stanna kvar. Tänkte det kan vara smart? Vi ska hämta dem idag om allt går i lås.
Det ska bli kul att ha dem hemma hos mig ett litet tag. Jag får hoppas det inte blir problem med nåt bara... Lite aga har
man ju. Men det blir nog bra.
Nu har jag trekvart kvar bara innan jag får susa hemåt. Längtar hem!!!!


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Lite stalker varning men, var bor du? jag har en känsla av att du bor i Västernorrland/Gävleborg/sydliga norrland... eh? (haha)... Jag är lite ivrig och ute i god tid, letar stallplats åt ett föl (ja, han blir 1 år nästa vår) from Maj nästa år. Med jämnåriga kamrater och bra med beten. Har du nån koll? Jag har en på lut i närheten av Hudik men hon har treåringar nu som blir fyra till våren ..

2012-10-28 @ 12:01:14
URL: http://agnethasfundror.blogg.se
Postat av: Agnetha

Åh, jag sålde två shettisar till Njurunda, till nå travfolk för några år sen. :-)
Om du har lust att höra dig för så blir jag jätteglad, har kastat ut en krok och verkar ha fått napp redan men det är bra med alternativ!

2012-10-28 @ 18:14:55
URL: http://agnethasfundror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0