What a day...

I dag har det varit körigt. Först skjutsa mina barn,olika tider off course.
Sen gav jag hästarna lite hö och hoppade i traktorn. Japp ni hörde rätt. Jag har gjort vägarna osäkra nu igen. Hämtade bal till baggarna och tyckte det var lika bra att ta hem en hästbal också när jag ändå höll på. Den är ju snart slut ändå. Hästbalen micklades in under tak,not an easy task,nu när det är ett bygge där åxå. Backa och trixa sig lite,men voila! Nu står den där,utan skador på traktor eller väggar. Helt otroligt va?
Sen kom fröken E på kaffe och det gick inte lång stund kom radion och hälsade på. Ang Dagmar som smekte oss mothårs i julas...
Sen stallet då,matade tacklammen och raskt in,kom på att jag var hungrig så jag tröck 7 pepparkakor rakt av. Å vips var klockan dags att hämta sonen,han skulle dessutom klippa sig kl15. Hem igen,gav hästarna mer hö direkt och sedan kockade man middag. Å nu sjönk jag ner i soffan. Jag känner att det är en strykare på att jag slumrar här ett tag nu...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag upplever det som litet i storleken :)

2012-11-21 @ 22:51:18
URL: http://islandscarro.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Fasen vad du är duktig!! Jag måste också lära mig köra traktor...Men våran är så gammal, skruttig och tröög...

2012-11-22 @ 10:32:01
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0