Var det nån som sa trött?

Gick vansinnigt segt i morse... Man blev inte så glad heller när det regnar ute och tydligen har gjort det ett tag om man ska tro vattenpölarna :( Vintern var äääär duuuu???
I går fick jag lyfta ben på Laki och klia under magen. Det går framåt!
Fröken C var här en sväng åxå och fick såklart med sig ett par stickade hästar hem ;) Produktionen i full gång,men knappt blir en klar så har jag gett bort två...
Hittade mer garn igår,men jag behöver fuxgarn! Fanns inte tyvärr...
Nu kaffe och sen ut i geggan... Blääää.....


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är hemskt när det är blött och varmt ute, usch jag blir deprimerad jag vill ha vintern nu faktiskt, kallt och mysigt.

Sv: Ja men det är väl kaninroligt att det faktiskt har blivit en del som är intresserad av Baldur, hur länge har du ägt honom?

2012-11-20 @ 10:00:16
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0