Undra varför det blev 2 inlägg sist...

Men jag ids inte ta bort det ena så det får vara...
I dag har jag haft besök av en tjej som ev ska betäcka sina ston med lilla gubben nästa sommar. Kul kul :)
Baldur ville först inte alls vara med oss,men sen blev vi inte av med honom istället.
Laki passade på att visa upp ett litet rally åxå,så hon sääääkert skulle se honom haha.
Här en bild på den största 1,5 åringen jag nånsin sett. Typ 170 cm...VART ska DET sluta??? Benen höll på i evigheter...
 
Samma häst men från balkongen ;)
Ett av fölen som bor där,Frasse.Heter nåt flashigt,men vad det var minns jag inte. Han hade åxå ben som höll på länge...Fin teckning i pannan tyckte jag. Å fin färg :D
Som motpol då...En pytteshettis. Hur gullig som helst...
Å till sist en bild på mitt snällöga.. Han är så fin min häst!
Från det ena till det sjuttiosjunde.... Har beställt ett sånt där rambo micklem huvudlag. Fast inget competition,det andra som man kunde ha som kapson åxå. Här skall provas!
På torsdag kommer hovis,sen så ska här sättas fart! Så äre bara....
Nu ska jag se solsidan innan jag går ut till stallet. Tvingar dottern att följa med ikväll. Så det så...

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud vad roligt att fler vill betäcka sina ston med Baldur :D!!

2012-11-18 @ 22:04:16
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Postat av: Agnetha

Håller med Linda jag! :-) Kan du inte berätta mer om honom? Jag såg att du skrev här ovanför att han är efter en konstantskimmelskäck - är det Tjaldur?

Kul bilder med långbeningar och kortbeingar! ;D

2012-11-20 @ 19:50:53
URL: http://agnethasfundror.se
Postat av: Kajsa

Fina bilder!

2012-11-20 @ 22:24:59
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0