Nä nu måste man sätta fart...

Med sysslorna sina. Måhända ska man ta en macka först. Jag åt ingen middag igår,för jag glömde köpa med mig mat :( Är det månne därför jag har en svag huvudvärk tro....
Nu ska jag vara ledig i dag å i morrn och jobba torsdag,sen är det frivecka igen. Känns skönt. Tänker mig börja pula med Fala i helgen. Hon har ju i mitt tycke,blivit tryggare nu. Både med mig och omgivningen. Åtminstone känns det så. Inte lika avvaktande,söker själv kontakt. Laki har ju verkligen tinat upp och blivit tuff. Från att man såg honom bakom mammas rumpa till att glad i hågen leka med Hraffe och komma fram självmant. Det tar sig...


Kommentarer
Postat av: marianne

Men inte slarva med maten ;) klart huvudvärken hänger ihop med att det saknas näring/energi.

Ja, det är lika för mej, inte titta på när det händer.

2012-11-27 @ 09:38:15
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0