Hm...

Minns ni att jag vann ett tagelarmband i en bloggtävling i Tvistirni? Det var länge sen,visst? Jag väntar fortfarande på min vinst. Jag mailade och frågade vart mitt efterlängtade armband hade tagit vägen för sisådär 3 veckor sedan. Då skulle hon lägga det på lådan direkt så jag hade senast påföljande måndag. Inget armband kom... Efter en vecka mailade jag igen och frågade,och fick samma svar. Men inget armband. Jag förstår att hon har att göra,absolut,men om armbandet är klart kan det väl inte vara såå jobbigt att posta det. Eller? Blir lite less att vänta,faktiskt... Jag är ju jättenyfiken hur det blev!! Å jag vill ha det på!! Snälla skicka nån gång dårå....


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Å så irriterande att hon inte postar! Tittade på de där armbanden- jättefina!! Såna vill jag ha också!

2012-11-16 @ 14:00:22
URL: http://Agnethasfundror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0