Gårdagen

Då regnade det till framåt mitt på dan. Nu är det gegga överallt igen :( Vi for till birsta gubben och jag för att handla lite julklappar. Fick tag på en hel del. Fast vi är ju inte färdiga än...
Blev mycket att göra,mockade å hämtade bal efter birsta,in och laga mat,skjutsa dottern,städade akvariet och planterade i nya växter,sen var det soffan en timme,in med hästat,hämta dotter och sen stupade jag i säng.
Det där jäkla vindskyddet har inte kommit ÄN. Börja irritera mig så smått på den karln. Irriterar mig åxå på han som håller i förarbevisutbildningen för skoter jag hade tänkt ungen ska gå. Människan ringde upp en gång å då var jag såklart inte inne,men på mobilen ringdes det icke. Ska se om jag får håll på'n idag.....
Ikväll får vi besök av goda vänner... Har en del att pyssla med innan dess.
Föröker lura hem hennes pojkvän så man får en närmre kik,men det går trögt...


Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Visst är det trist med allt regnande...men inte så mycket att göra åt ;-) Hoppas ni får trevligt ikväll!

2012-11-03 @ 12:54:09
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0