Back 2 work

Ritsch ratsch så var friveckan förbi... Vad är det som gör att klockan går på högvarv när man är ledig? När man jobbar går det då inte lika fort... Har hunnit med hästar och stall på morgonkulan iallafall. Fast bra trött var jag allt,gick rakt in i garderoben i morse när jag klev upp... Hmmmm.
Laki hade nattmössa på när jag kom ut i stallet. Spån från topp till tå. De andra hummade välvilligt. De vet väl att smöra för den som serverar käket kan tänkas. Baldur verkade extra glad i morse. Skyndade sig ut. Eller var det hunger kanske?
Nä nu ska jag fejja i ordning några mackor att ta med på jobbet... See you....


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Vad jobbar du med?

Sv: jag har ju väldigt mycket fritid nu. Jag blev så nyfiken när jag läste det där om man kanske inte kan ärva båda anlagen (dvs. både konstantskimmel OCH skäck) så jag gick in på WF men Tjaldur f. Skullerup har i alla fall fått både och, dvs. konstantskimmlar, skäckar och konstantskimmelskäckar. Spännande sånt där tycker jag.

2012-11-24 @ 16:05:04
URL: http://agnethasfundror.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

sv; Ja, är samma sak i de isländska stallen. Tror det är så mer eller mindre inom alla inriktningar som har med häst att göra. Väldigt mycket slit för en väldigt liten peng. Tråkigt nog. Har nästan blivit en ond cirkel av det hela också

2012-11-25 @ 00:39:43
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0