Mer sol..och jobb.

Jag ska jobba idag när solen skiner.Typiskt... Inga fler lamm ännu,hittills 14 stycken. Fyrlingarna har vi tilläggsmatat för att de ska hålla igång. Jobbigt att amma fyrlingar säkert ;)
I går var vi på Ovansjöparken där det var ursöta shettisar på ponnyridning. Fullt med folk och Tacobuffé. Kul att det blev uppslutning! De har ju nyss startat upp detta :) Ridleden passerar precis förbi åxå!
Annars har jag inte mycket att förtälja,mer än att jag funderar på ett stort åtagande.Vilket jag är nervös över,fast taggad också... Hur ska jag göra?

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gillar bilden, den ser härligt somrig ut!



SV: När skulle Rindi på uppföljarkoll? Håller tummarna för er!



Och ja, det är faktiskt sant att man alltid får vänta för länge. Rósa drar ut på det nu alltså :p

2012-05-03 @ 21:11:21
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0