Extramamman at work

Å hua. Nu har jag morgonflaskat lammen. Det var i början mysigt men nu är det mest kaos. Alla kommer på en gång,plus några som är nyfikna. De hoppar och klättrar på varann och mig för att komma åt vällingen. Kösystem finns icke. De puttar på en och bits,fingrarna mina är skavda här och var.... Men men,sånt är livet. I dag är det åtminstone sol!!! I går var det spöregn som hette duga. Hästarna gick in tidigt,så i morse ville de ut ;)
Tyvärr har ju hagarna åter förvandlats till lera... Nåt vi måste fixa nåt för anser jag. Bitvis iallafall...Sån där matta kanske?? Som man har innanför grindarna? Fast de är säkert dyra. Ja nåt skall göras iallafall...
Mina vackra hästar hade uppvisning i torsdags när sonen scoutgrupp var på besök. Fullt ös och en hel massa stå på bakbenen. Och ungarna ville gå in och klappa ändå...
Nu ska jag jobba på,jobbar på eftermiddagen så det är bäst att gasa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0