sportlovsmåndag..

Hemma åter igen. Surfat runt som alltid,med kaffet i högsta hugg. Hästnet kikar jag mycket på..Och drömmer lite om en fölunge efter Baldur..Nån gång ska det bli!! Ingen brådska dock ;) Jag vill ju hitta en stomage som passar honom,och som man kan hyra kanske? Kan man göra det tro? Låna ett sto för att ta föl alltså. Det händer ju förvissa,men hur vanligt är det? Jag har ingen aning faktiskt. Ska man köpa ett sto blir det knepigt. Då behöver jag nog 2. För i stallet är det 4 boxar och i gamla stallet 2 boxar.Skulle kännas dumt att ha en häst ensam därinne om nätterna. Nä det går inte för sig... Uteboxar skulle jag kunna tänka mig att ha åxå. En radda med stora fina boxar till alla mina ston jag ska köpa när jag vunnit storkovan haha. Ja dessa drömmar!
Finns så många fina hästar man skulle vilja ha så ;)
Nää,frukost var det ja. Sen stallet! Min fristad i tillvaron!


Här en bild på när Evelina och jag red Pontus och Verona. Verona(å Evelina till höger) finns ju tyvärr inte längre,henne avlivade vi pga de massiva pålagringar hon hade i sitt knä. Henne salnar jag mycket. Snäll och rar häst fast med lite tåga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0